Saturday, June 30, 2012

Sekadar Berkongsi

Assalamualaikum,

Lama sudah tak saya update disini,

bukan sedah hilang minat, tapi hilang tujuan. Saya telah dekat 9 bulan berada di perantauan dan saya temui minat baru memandangkan susah nak cari manik di Australia secantik yang di Malaysia dan untuk siapa lagi nak saya jahit manik.

Walaubagaimanapun, saya kagumi dengan kadar statistik lawatan ke ruangan blog ini. Pasti masih ramai mencari inspirasi. Dengan itu, saya ingin kongsikan bersama satu laman web yang saya rasa akan amat berguna sekali bagi pemilihan warna untuk memanik, terutama sekali bagi baju kosong. Sudah tentu kekadang kita keliru warna apa yang sesuai.

Saya juga baru diperkenalkan laman web ini, dan saya gunakan untuk hobi baru saya. Ada juga blog untuk hobi baru ni di sini.

Apa-apa pun, laman web yang saya maksudkan ialah "Design Seeds". Saya cukup terpesona melihat warna-warna di situ dan saya rasakan ianya satu inspirasi yang sangat bagus dalam apapun kraf atau seni. Juga boleh jadi inspirasi untuk cat rumah! Klik di gambar di bawah untuk ke laman web tersubut atau di link nama saya sebut di atas.

parrot color

Harap rakan-rakan dapatlah pergunakan web tersebut sebagai inspirasi. Semoga terus menjadi-jadi dan semakin kreatif hasil sulaman manik masing-masing. Rindu juga saya nak bermanik. Mungkin juga akan bermanik baju raya. Sudah siap suruh mak pos baju dan manik lagi...

Sekian,

Wassalam,

Amira

No comments:

Post a Comment